Reklamacje i zwroty


ZWROTY
 
W sklepie Customscandinavia.pl najważniejszy jest zadowolony Klient. Jeśli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań odeślij nam w ciągu 14 dni nieuszkodzony produkt a my zwrócimy Ci pieniążki na rachunek bankowy.
 
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt może nie zostać przyjęty.
 
 
REKLAMACJE
 
W związku z tym, że wszystkie zamówienia są realizowane dopiero po zamówieniu przez Was oraz ponieważ przed wysłaniem produkty są dokładnie sprawdzane pod kątem uniknięcia wysyłania uszkodzonych przesyłek uczulamy Was, nasi mili Klienci: Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy paczka nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 533 303 143.
Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, uszkodzeń w transporcie, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony Produkt będzie posiadał wady fabryczne, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
 

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2.  W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy za produkt.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

 
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@customscandinavia.pl lub telefonicznie: 533 303 143. Poinstruujemy Cię, jak szybko i sprawnie przeprowadzić reklamację. Wszystkie paczki są ubezpieczone do wartości produktu, który nadajemy.
 
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
 

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

 
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.